Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Ότι θέλουν λένε... οι νέοι


Ότι θέλουν λένε... οι νέοι

θέλουν και τα λένε;;;

Καθάρισα το δωμάτιό μου σήμερα...
Μήπως έχασε κανείς ένα αεροπλάνο;

Σκότωσα κουνούπι με την Αγία Γραφή.... Πήγε διαβασμένο!!!!!!

Αυτή την βδομάδα λέω να πάω στον Όλυμπο να δω τι κάνουν οι άλλοι 11....

Όταν ο άλλος μου λέει "Θα λογαριαστούμε", φοβάμαι μη χρειαστεί η προπαίδεια του 8και γίνω ρόμπα!

- Γράφουμε αλκοτέστ
-Βγάλτε όλοι μια.... καράφα ρακί !!!

Τρία πράγματα σιχαίνομαι στην ζωή μου την κλάψα και το ότι δεν είμαι καλός στα μαθηματικά.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΕΤ1: Μαύρο
ΝΕΤ: Μαύρο
ET3: Μαύρο
ALTER: Μαύρο
ΑΝΤ1: Τούρκικα
ΜΕGA: Τούρκικα
STAR: Κώλους - βυζιά στη Μύκονο
ALPHA: Pretty bra
ΣΚΑΙ: Pretty bra

Ημέρες εβδομάδας:
Δευτέρα
Επομένη Δευτέρας
Μεθεπόμενη Δευτέρας
2 μέρες πριν το Σ/Κ
Λίγο πριν το Σ/Κ
Σάββατο
Λίγο πριν τη Δευτέρα......

Είχα την εντύπωση ότι το «Βαθύ Λαρύγγι» ήταν μια ταινία για μια καμηλοπάρδαλη...

Έχω 2 παγωτά στην κατάψυξη, θα τα φάω, τα λυπάμαι να παγώνουν....

Σε κλείνω μου λέει γιατί μπήκε μια μύγα στο σπίτι.
Έχετε φτάσει τις δικαιολογίες σε άλλο επίπεδο μιλάμε!!
Συνεργασία Πλούταρχος - Παντελίδης!

"Βουρκώσαμε, μελαγχολήσαμε, δακρύσαμε, κλάψαμε ,πετάξαμε χαρτομάντιλα, τρελό κέφι"
Ένωση καταθλιπτικών Ελλάδας.

Δεν έχουμε λόγο για να ανησυχούμε για το τέλος του κόσμου, καθώς ως χώρα είμαστε 100 χρόνια πίσω?
i-diadromi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου