Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Απατεώνες τηλεφωνούν για να μπείτε "δωρεάν" στον "Επαγγελματικό Οδηγό" της Google


Απατεώνες τηλεφωνούν για να μπείτε "δωρεάν" στον "Επαγγελματικό Οδηγό" της Google

Δυστυχώς δεν είναι λίγοι εκείνοι οι επαγγελματίες που πέφτουν θύματα των επιδέξιων απατεώνων, που φροντίζουν με έντεχνο τρόπο να παίρνουν μικροποσά από πολλούς επαγγελματίες, οι οποίοι δεν είναι και τόσο σχετικοί με το διαδίκτυο.

Αυτό κατήγγειλε ένας επαγγελματίας της Λαμίας, ο οποίος αγανάκτησε από τα πολλά και πιεστικά τηλεφωνήματα των απατεώνων, οι οποίοι έφτασαν ακόμα και στο σημείο να τον απειλήσουν με πρόστιμο αν δεν εγγραφεί στον Επαγγελματικό Οδηγό τους!
"Στην αρχή με πήραν και μου είπαν ότι το κατάστημά μου έχει επιλεγεί μέσα στα καλύτερα 10 στη Λαμία, για την κατηγορία του, και ότι χωρίς κανένα κόστος θα με καταχωρούσαν στον Επαγγελματικό Οδηγό της Google", δήλωσε ο καταγγέλων.
"Όταν με ξαναπήραν για να μου ζητήσουν τα στοιχεία, μου είπαν ότι υπάρχει κάποια αμοιβή, οχι για αυτούς αλλά για την Google η οποία ήταν περίπου 49 ευρώ μαζί με τα έξοδα της αποστολής για την Courier, αφού η αίτηση εγγραφής θα γινόταν μέσω μιας φόρμας που θα ερχόταν με Courier, στην οποία θα έδινα", συνεχίζει ο επαγγελματίας που έκανε την καταγγελία.
Μετά την άρνηση, έρχονται οι... απειλές
Όταν ο επαγγελματίας είπε ότι δεν ενδιαφέρεται, εκείνοι άρχισαν να γίνονται πιεστικοί, με τα τηλεφωνήματα να αυξάνονται και μάλιστα "έφτασαν στο σημείο να μου πουν ότι είναι υποχρεωτικό να κάνω την εγγραφή, διαφορετικά θα έχω πρόστιμο 80 ευρώ που θα μου έρθει μέσω του λογαριασμού τηλεφώνου μου".
Οι απατεώνες τηλεφωνούσαν, φυσικά, με απόκρυψη αριθμού.
(newsit)
prisonplanet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου